Rodyti po:thumbnail list viewtable list view
item photo
Parfumuotas vanduo Emanuel Ungaro Ungaro
nuo1724 €
nuo1344 €
item photo
Tualetinis vanduo Emanuel Ungaro Ungaro Party
nuo1248 €
2098 €
1954 €
item photo
Tualetinis vanduo Emanuel Ungaro Apparition
nuo1112 €
item photo
Parfumuotas vanduo Emanuel Ungaro Desnuda
nuo1713 €
item photo
Tualetinis vanduo Emanuel Ungaro Diva
nuo2536 €
item photo
Parfumuotas vanduo Emanuel Ungaro Diva
nuo3350 €
item photo
Tualetinis vanduo Emanuel Ungaro Man
nuo2015 €
item photo
Parfumuotas vanduo Emanuel Ungaro L´Amour Fou
nuo1071 €

EMANUEL UNGARO

Emanuel Ungaro - tai prancūzų mados dizaineris, prekinio ženklo pavadinimui pasirinkęs savo vardą ir pavardę. Šio dizainerio tėvas buvo siuvėjas, suteikęs savo sūnui pirmąsias žinias apie modeliavimą bei padovanojęs jam pirmąją siuvimo mašiną. Būdamas 22 metų (1955 metais), Emanuel Ungaro persikėlė dirbti į Paryžių pas Cristobal Balenciaga, žymų to meto dizainerį, kur pramoko amato subtilybių. Na o po dešimtmečio, 1965-aisiais, įkūrė savo vardo mados namus. Ungaro kurtiems drabužiams būdinga elegancija, seksualumas bei puošnumas. Jo kūriniuose dominuoja ryškios spalvos ir raštai. Darbų pradžioje šie mados namai apsistojo ties moteriškais drabužiais, na o 1973 pasirodė ir šio prekinio ženklo drabužiai vyrams. Ungaro mados namai šiandien savo gaminius moterims žymi Emanuel Ungaro, Ungaro Fuchsia ir U by Ungaro etiketėmis. O drabužiai vyrams pažymėti Ungaro Homme, U by Ungaro ir Emanuel / Emanuel Ungaro vardu. Pardavus dalį įmonės akcijų Ferragamo Groups, netrukus atsirado ir Emanuel Ungaro Parfums gamybos linija, vartotojams pateikusi pirmuosius Ungaro ženklo kvepalus. Pirmieji šio ženklo kvepalai buvo skirti moterims. Tai buvo prabangus klasikinio gėlių aromato kvapusis skystis, pavadinimu „Diva“ (it. deivė). Jis pristatytas 1983 metais. O neilgai laukus Emanuel Ungaro kvepalais galėjo mėgautis ir vyrai,- pasirodė vyrams skirtas kvepalų pavyzdys, pavadinimu „Senso“. Glaudžiai bendradarbiaujant su Gerragamo ir BvLgari kompanijomis, taip pat atsirado „Fleur de Diva“, „Desnuda“ ir „Apparition“ kvepalų serijos vyrams ir moterims. O dalis produkcijos, pažymėtos etiketėmis „U“ parduodamos bendradarbiaujant su kosmetikos platinimo įmone Avon. 2005 m. garsusis dizaineris bendrovės valdymą perdavė verslininkui Asim Abdullah ir kūrybiniam direktoriui Giles Deacon. Šiuo metu Emanuel Ungaro kvepalų bazę sudaro daugiau kaip 30 gaminių pavyzdžių, tačiau jų gamyba nesustoja ir iki šių dienų. Sėkmingą kvepalų gamybą užtikrino bendrovės bendradarbiavimas su žymiais kvapų specialistais, tokiais kaip Francoise Caron, Olivier Polge, Domitille Michalon, Francis Kurkdjian, Max Gavarry, Veronique Nyberg, Jacques Polge, Marc Chaillant, Yves Cassar, Pascal Gaurin, Loc Dong, Nathalie Lorson ir Francois Demachy. Ungaro asmeninė disciplina ir tobulybės ieškojimas, užtikrino šio dizainerio sėkmę ir padėjo pelnyti pripažinimą visame pasaulyje.