Jūs pasirinkote

Rodyti po:thumbnail list viewtable list view
item photo
Tualetinis vanduo Guy Laroche Drakkar Noir
nuo2034 €

GUY LAROCHE

Guy Laroche - tai prancūzų mados dizaineris, įkūręs mados namus savo vardu. Šis dizaineris gimė 1921 metais ir savo drabužių dizainerio karjerą pradėjo nuo skrybėlių gamybos. Na o prie drabužių perėjo pradėjęs asistuoti Jean Desses mados namuose. Po kurio laiko jaunasis kūrėjas išvyko į Jungtines Amerikos Valstijas pasitobulinti ir išmokti naujų dizaino panaudojimo metodų. Jis daugiausiai orientavosi į drabužius, skirtus dėvėti iš karto, t.y. ne į vardinius drabužius. Na po poros metų studijų grįžo į Paryžių ir pradėjo savo verslą. Darbai klostėsi sėkmingai. Ypatingo dėmesio susilaukė ryškių spalvų drabužiai. Jie taip pat buvo vertinami dėl praktiškumo ir patogaus dėvėjimo. Iki tol gaminęs vien moteriškus drabužius, 1966 metais Laroche ėmėsi vyrams skirtos mados. Pirmieji Laroche kvepalai pasirodė tais pačiais metais, kaip ir vyriškieji drabužių pavyzdžiai. Tai buvo moterims skirtas variantas pavadinimu „Fidji“. Šie kvepalai tapo mados namų prezentaciniu veidu ir, galima sakyti, milžinišku greičiu įsiveržė į parfumerijos istoriją. Vyrams skirti kvepalai pasirodė šešeriais metais vėliau. Tai buvo „Drakkar“. Kiek sėkmingesnis patobulintas variantas - „Drakkar Noir“ pasirodė dešimtmečiu vėliau, 1982 metais. Na o po trejų metų šie kvepalai laimėjo geriausio vyrams skirto kvapo titulą. Šiuos kveplus sudaro bergamočių, rozmarino, levandų, cardamono, kedro ir kitų kvapų derinys. Įdomu, jog šalia kvepalų Laroche sumanė kiekvienam prikėjui pridėti ir dovaną - geriausių rock muzikos pavyzdžių kompaktinę plokštelę. Ji tarsi turėjo atspindėti kvepalų charakterį. Po įkūrėjo mirties prekinis ženklas nenustojo gyvuoti. Jis sėkmingai bendradarbiauja su L'Oreal, savo gerbėjams siūlydamas vis naujus prekių pavyzdžius. Dizaineris Guy Laroche šiuo metu turi 10 kvepalų pavyzdžių. Pirmasis kvepalų buteliukas buvo pagamintas 1966-aisiais, na o paskutinis 2001 metais. Visi kvepalai buvo pagaminti bendradarbiaujant su tokiais parfumerijos meistrais kaip Daniel Moliere, Pierre Wargnye, Josephune Catapano ir Alain Astori. Ir nors naujų kvepalų pavyzdžiai kol kas nėra kuriami, jau sukurtų kvepalų gamyba nesustoja. Laroche savo pirkėjus papirko tuo, jog kiekvieniems kvepalams sutikė istoją, tarsi nurodydami kokiai auditorijai jie skirti ir stengdamiesi pritraukti daugiau besidominčių jų gamyba. Tai buvo naujoviškas būdas bendrauti su potencialiais klientais ir šis būdas, vertinant, jog Laroche kvepalai vis dar prekyboje, akivaizdu, pasitvirtino.