Jūs pasirinkote

Rodyti po:thumbnail list viewtable list view
item photo
Parfumuotas vanduo La Perla Divina
nuo1929 €

LA PERLA

La Perla, tiesiogiai verčiant - perlas. Tai Italijos mados namai, įkurti Bolonijoje 1954 metais. Šį prekinį ženklą įkūrė korsetų gamintoja Ada Masotti. Kompanija savo veiklą pradėjo apatinių drabužių srityje. Šis prekinis ženklas išsiskiria prabangių audinių naudojimu. Čia naudojami smulkūs nėriniai, audiniai gaminami senovinėmis staklėmis. Gamyboje taip pat naudojami tradiciniai italų siuvimo metodai ir technikos. Po didelio pasisekimo apatinio trikotažo gamyboje, 1970 metais įmonė savo klientams pasiūlė ir pirmuosius maudymosi kostiumėlius. O po kurio laiko pasirodė ir apatinių drabužių linija Malizia, skirta jaunatviškoms klientėms. Pirmieji La Perla kvepalai Original La Perla buvo pristatyti 1986 metais. Jie buvo patalpinti originaliame buteliuke, tarsi užsimenančiame apie moters figūrą, tokiu būdu kvepalus susiejant su pagrindine La Perla gamybos linijos tematika. Po šių kvepalų atsiradimo, palaipsniui buvo kuriami vis nauji kvepalų variantai. Per visą prekinio ženklo gyvavimo laiką buvo sukurti 29 La Perla kvepalų pavyzdžiai. Jų gamyba nestoja ir iki šių dienų, o aromatai gaminami bendradarbiaujant su Morris Profumi. Ankstesnieji variantai buvo pagaminti pasitelkiant tokių žinomų kvepalų kūrėjų kaip Olivier Polge, Pierre Bourdon, Daniela (Roche) Andrier, Francoise Caron ir IFF pagalbą. Tarp visų kvepalų variantų yra ir kvepalų skirtų vyrams. Jų kur kas mažiau - viso labo 7 pavyzdžiai, tačiau jie taip pat turi savo auditoriją. Visi iki šiol pagaminti vyriškieji kvepalai turi atskirą serijos pavadinimą. Tai - Grigioperla ir įvairūs jų variantai. Tarp moterims skirtų kvepalų galima paminėti Divina ir J'Aime kvepalų serijas, kurias sudaro po 4 skirtingus kvepalų variantus. Taip pat populiarūs Blue, Charme, Creation, Io, La Perla ir kiti kvapieji skysčiai. Iki 1990 metų La Perla prekinis ženklas plėtėsi tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu mastu. Įsikūrė parduotuvės pasaulinėse madų sostinėse Milane ir Paryžiuje. La Perla tęsė savo prabangos prekių tradicijas, gamindami moteriškus apatinius iš šilko ir šifono, smulkiomis siuvinėtomis detalėmis, kurios buvo atpažįstamos iš ankstesnių darbų. Na o 2003 metais pasirodė drabužių linija La Perla „Black Label“. Juoda spalva apeliavo į seksualumą ir pagundą. 2008 metais La Perla įsigijo San Franciske įsikūrusi investicinė grupė JH Partners. Įmonės veikla ir toliau sėkmingai vystoma.